Another gay movie

Fy fan.
Silla och jag har lekt idag och hon hade med sig massa olika filmer, vi valde att kolla på Another gay movie.
Det var typ en parodi på American pie, fast alla är gay i filmen. Den var sjukt grov :D
Så folk som är homofober borde verkligen inte se denna filmen, måste dock säga att den var lite små kul i bland ^^.

Eham. Idag har jag slitit på jobbet som vanligt, men de gick finemang ändå :)

Och imorgon är jag LEEEDIG! Då blir det först marknad på förmiddagen och sen blir det utgång med Silla :)
Vi ska sitta på Bongo all night long, länge sen vi gjorde de. Så de ska bli mys :)

I dag när jag och Silla lekte så kom vi på en sak.. Människor blir det man döper dom till, samma sak gäller hundar.
Och de är verkligen ren fakta. Tänk er alla Niklas'ar som ni känner, dom är alla på ett visst sätt, väldigt snälla men speciella tillexempel. Visst finns de undantag för vissa, men i många fall stämmer det :D
Eller de tycker iallafall jag..
Rätta mig om jag har fel...

Men men nu ska jag kolla film och sova, är schleten och trött.

Kvällens låt :Ed helms - Stu's song <--------------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0