All you gotta do is work...

Hej.
Var ju ett litet tag sedan jag skrev, har verkligen inte hunnit eller orkat.
Om jag inte jobbar, så ser jag efter Harry Bajsmaskin och ser jag inte efter honom så försöker jag umgås lite med mina vänner, eller familj.
Min kära familj är snäll mot mig iallafall, dom tar hand om bajsmaskinen när jag jobbar eller är ute och festar till det lite.
Sjukt snällt av dom eftersom han är extremt krävande.
Men eftersom han är så söt så vägs det där upp :)

Det jag har gjort på senaste är väl som sagt jobbat, vart hemma och försökt fostra Harry lite, (förövrigt så kom vi in på valpkurs, så den börjar nu i höst. Ska bli intressant.), sen har jag även festat till det lite vardag som helgdag. Har tagit tillvara på min ledighet om man säger så :D
Sen har jag lekt med mina vänner lite med,tjejer som killar. Mys :)

Idag skulle jag vart ledig egentligen, såg verkligen fram emot det. Men nej då. Var tvungen att hoppa in.
Fast det var kvällspasset, så de var lugnt :) Kvällspassen är bäst. Alla blir så flummiga och vi har så kul :)
Mina absoluta favoriter att jobba med är helt klart Nicke och Nattis, jäklar vad kul vi har ihop! Plus att dom är dom flitigaste på jobbet med, dom ser till att saker och ting blir gjorda.
Ni gör verkligen mina arbetspass, till roliga pass :)
Självklart är mina andra arbetskamrater också sköna människor, men vi har inte lika roligt ihop. Plus att somliga slarvar endel, eller klarar inte av jobbet helt enkelt. Då kan det bli lite störande sådär. Men annars är alla toppen kollegor verkligen!

Men men nu måste min bajsmaskin till hund ut och skita eller kissa!
Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera! :)

Förövrigt så saknar jag kajsa, men ska förmodligen åka ner till henne i höst och hälsa på.
Det är sjukt tomt utan henne :(

Dagens låt : Paola - Yours to keep <----------------

Tjing! / emma


Dino och Harry <3


Posers :)












Saknar Balder så mycket att mitt hjärta gör ont. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0