Hemma dag,

Dear bloggish!

Idag har jag vart hemma från skolan, sov inte en blund i natt,så jag orkade inte gå.. Jäkla mensvärk, vad du kan förstöra dagar och nätter som annars skulle vara så bra.Usch.
Men men..

När jag var hemma idag så har jag passat på att plugga historia och sen har jag tränat yoga och lite muskelövningar med min personliga tränare Patrick ;) Jonna fick träffa honom idag och jag tror hon gillar han lika mycket som jag, hahah!
Och jag måste medge, det är gött att ha kommit igång med lite träning igen och särskilt när den ger bra resultat!
Meeeeeeen, nu vill jag inte låta ytlig längre :D

Innan idag så färgade Jonna om mitt hår också, mörkbrunt och rött fick det bli. Faktiskt blev det hyffsat bra,för att vara Jonna då (du missade några ställen såg jag nu när det torkat ;)).
Btw, så ska jag fixa så Jonna blir lite mer Hard rock. Ska bli riktigt intressant och se vart detta slutar! :D
Säg Hej då till ljusbrunt hår,dålig tjejmusik,rosa linnen och ljusa ögonskuggor och säg Hallå till mörkbrunt hår, manlig hård musik,svarta linnen och mörka ögonskuggor!
Hahah :D

Sen igår så kom Farfar förbi, jag fick en jätte fin klocka i silver utav honom och sen 500 spänn som "Grattis till körkortet", blev hur glad som helst. Älskar min Farfar :)
Sen när han var ute och klippte våra fruktträd, så passade jag på att träna lite lydnadskomandon med Peggy, hans svarta schäfer tik. När hon kom till Farfar för några månader (hon är omplaceringshund, och han tog henne för att han förlorade sin svarta schäfer hane Birk i borelia en tid innan) sedan kunde hon fan knappt sitt, nu däremot kan hon ALLA momenten som finns i lydnadsklass 1. Är grymt imponerad av farfar, han är verkligen duktig på att lära in komandon på hundar!
Fast han har ju hållt på med hundar mer än halva sitt liv,tränat dem till räddningshundar och tävlat i det, han har även vunnit x antal priser i det och i lydnad och nu är han domare i lydnadstävlingar. Så ja, det kanske inte är så konstigt att han är så duktig. Men ja, jag är imponerad av honom. Och när jag blir stor ska jag bli lika duktig som honom! :)

Nej nu ska jag kolla på gamla bilder tänkte jag. Det är alltid kul!

Dagens låt : Eagles of death metal - Cherry Cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0