Toto - Africa

Hallå på er i spöregnet!
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att Mamma ska göra Pitta, en svin god serbisk maträtt :D
Sen ska jag och Balder åka till Tenhult, bah. Orkar inte. Vill vara hemma med Mamma och Pappa, haha! :)
Men jag behöver plugga, så det är ju bara att sätta sig på tåget och åka dit.

Igår då. . . Ja, det började med att Kajsa kom hem till mig och så fixade vi oss i ordning och lyssnade på musik,shottade jägermeister och rökte vattenpipa :) Sen fick vi en helt ny flaska med Baileys av Mamma med. Tycker egentligen inte om det, men det var faktiskt gott om man blandade med mjölk och is.
Sen så åkte vi in till stan och på tåget träffade vi Sanna och inne i stan träffade vi Jonna och Robert, så vi stack till Bongo och vi han dit i lagom tid till Happy Hour:en, fan vad vi drack haha! :D
När vi hade vart där ett tag så kom Wille, as skön kille, världens mysigaste faktiskt och hans flickvän och joinade oss. Sen kom det fler människor, men kommer inte ihåg namnen på dom.
Vi hade det verkligen skit trevligt och tjötade på om allt möjligt, sen så när vi satt och höll på och hade det trevligt så gick Rob fram till en kille från Mullsjö och sa att jag ville att han skulle sitta vid oss och att jag tyckte han var skit snygg och sånt.Höll på att skämmas ihjäl! Men han Joakim som han heter kom och satte sig vid oss och vi började tjöta på som satan, han var faktiskt verkligen skit trevlig :) Men sen kom hans tjuriga ex och hämtade honom och förstörde allt det trevliga, hoho! Sen så när vi skulle åka hem så handlade vi på Chikki-mama som vanligt och åt innan vi skulle åka med nattbussen hem. OCH på nattbussen satt Joakim, så han satte sig brevid mig och så började vi tjöta och så skulle jag och hans killkompis och Jonna och Rob först gå på efterfest hos en kille, men han och hans tjej hade gjort slut precis så han var ju inte så munter, så alla gick hem. Utan jag och Jocke, vi var ute och gick en natt promenad och pratade och hade det trevligt :) Men sen vart det så sent och kallt, så vi tyckte det var bäst att sticka hem och sova.
Men kvällen var faktiskt kanon trevlig! Haha och våran allas Kajsa syndade :D Löv jooo görl !

Och idag har jag bara haft ont i magen, mått illa och frusit. Har inte vart bakis nånting, tror det måste bero på kyckligen typ.
Och åååh, idag så åt Dino upp Balders gonne! Så jävla groteskt äckligt! :D
Men men påtal om Balder, så är det dags för honom att gå ut :)



It's gonna take a lot to drag me away from you .
There's nothing that a hundred men or more could ever do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0