and who are you?

Hallå hallå!
Kunde inte sova, så satte mig här och satte på lite avslappnande musik och pratar med Lars typ.

Kom hem typ för en halvtimme sedan från Isabelle. Var verkligen kanon trevligt! :)
Först kom Josefine och Kajsa hem till mig och så for vi till affären och handlade lite taco tillbehör, godis och cider typ.
Sen så for vi hem till Isabelle och satte i gång att hacka grönsaker och steka köttfärs och lite soya protein färs typ?
Men men, sen så åt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, eller typ mest skvaller, nyheter, gamla minnen och bebis saker med och så åt vi oss kanon feta och mätta :D
Och för att vi inte skulle känna oss för feta, så tog vi Issas och Jonas hundar på en liten promenix med, så att vi kunde bränna några små kalorier. Fast sen när vi kom in så tryckte vi i oss massa godis istället,så dom bortbrända kalorierna var ju som bort blåsta igen, så vi vart väl rätt feta igen ^^
Sen kom Challe förbi en stund med och hon hade en rätt smaskig nyhet att berätta för oss och alla vart rätt chockade om man säger så, haha.
Jag säger bara lycka till på måndag till två vissa människor :)
Fan, kan inte fatta att det förmodligen var den sista gången man såg Isabelle som den "vanliga" tjejen Isabelle liksom. Fast med ovanligt stor mage då! ;) Fast snart blir hon Mamma (och Jonas pappa då, haha) och jag önskar verkligen att förlossningen och allt kommer att gå bra! Längtar tills att få se eran bebis :)
Men men och sen när kvällen började gå mot sitt slut så började jag och Josefine, sakta men säkert vandra hem till våra små villor ute i skogen. Jag uppskattade verkligen den promenaden hem, kändes verkligen så skönt att bara gå och prata med henne. Kändes som det var hon och jag igen, som på den "gamla goda tiden".Kändes som vi bara kunde prata på om allt, skratta åt sånna sjuka saker som bara vi skrattade åt och som om alla andra vänner och människor var oviktiga eller vad man ska säga. Saknar faktiskt dig, kiddo :)

Tomorrow vad händer dååååå?
Jo, blir någ till att åka in till Jönköping och handla lite små saker imorgon bitti och möta upp Kajsa och fixa lite alkohol. Så vi kan förfesta lite hemma hos mig innan vi sticker ut på krogen imorgon. Blir nog Bongo :) 
Sen på söndag blir det Tenhult igen. Bah. Är redan trött på det efter 2 veckor, haha. Hur ska jag klara 1 fucking år? :D
Får väl hoppas på att det kommer en vacker prins med en vit springare och hämtar mig! :D

Men men nu ska jag sova i min vattensäng,äntligen! Wiiiho! 


         
I've got holes in my jeans.
But what's worse they're in my head too..
I'm so tired with my holes
And I'm so sorry, I 've got you involved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0