The pretender

Hejsan hej!
Sitter i skolan igen, har egentligen lunch nu. Men orkar inte käka i skolan, gör min eget mat sen uppe i huset.
Hmm. .  Får bli en risblanding med linser,champinjoner,lök och kikärter med typ quornfilé eller nått ^^ Går snabbt och är gott =)
Borde egentligen plugga ekvationer nu, har prov i det imorgon. Men gör det sen, måste unna min lite datatid känner jag. Sitter ju inte direkt många timmar om dagen framför datorn.

I går var jag på brukshundsklubben med Balder. Gick bra igår med, han var kanon duktig. Lite dragig men annars gjorde han sina övningar lika bra som vanligt :)
DOCK, blev han attackerad och biten av den jävla japanska spetsen vi har på kursen. Han blev jätte ledsen och fick ont, där han bet han. Men det hände inget allvarligt iallafall :) Men en sak är säker och det är att jag ska hålla mig borta från den där hunden i fortsättningen.
Efter att kursen var slut så hämtade mamma mig och skjutsade mig till stationen och så fick jag ta 20.30 bussen till Jönköping, hann precis med 21.20 bussen till Tenhult med, så var hemma vid 22 - tiden. Balder somnade nästan direkt när vi kom hem, Jag däremot var tvungen att läsa ut en bok ^^ Men sen somna jag rätt gott jag med =)

Imorgon åker jag hem till Mullsjö och då kanske det blir lite tjejmys hos någon av flickorna :)
Sen på lördag har Road tramps den sista crusingen i stan, om det är fint väder åker jag in och tar min några öl och njuter av sommarens sista crusing :)

Men nu ska jag ut med min lilla hund och sen ska jag laga mat.
Usch, föresten har jag mensvärk idag med. Not very funny Mister bunny!




What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays.
You're the pretender!
What if I say I will never surrender?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0