Sjuuuuuuuuuk!

Hallå folket!
Sitter i skolans datasal en sväng, hade så grymt tråkigt så kände att jag kunde kolla lite på det stora internätet.
Usch, är så fett förkyld. Orkar verkligen inte vara i skolan, men det är ju första veckan, så jag måste.
Sen ska ju Jonna ha fest på lördag hemma hos sig ,och på lördag och söndag skulle jag vara funktionär på vallningscupen för unghundar, men vet inte om jag orkar gå på nått av det. Vilket SUGER!

Haha min gentik lärare är sjuk, btw!
- Tror du på himlen Kjell? frågar Carro
- Hmm, om det nu finns en himmel så lär ju inte jag komma dit.
(Nä, tror jag det, om man dödar ekorrar och stoppar upp dom och gör "lite sjuka saker på sin fritid").

Sen idag så hörde Robin av sig förförsta gången på typ flera månader.
Saknar faktiskt den mannen ett slag. Vi har ju haft en hel del skoj tillsammans. Får se om vi kommer ses igen nån gång, kompis :)

Naaaawe, Joakim saknar mig lite. Haha, han är sån bög! ^^

Hade balmöte i skolan idag. Skulle egentligen gått med Josef på balen, men nu vill inte han det pga sin nya flickvän.
Så måste hitta en ny kavaljer. Nån som vill? :D

Neeej, nu ska jag gå och kolla på film med Rebecha igen ^^
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0