Schleeeeeeeeeeeten idag!

Hallå på er! Sitter här och precis matat min hund med ett äpple, haha sötnos.
Har typ bara suttit vid datorn idag och kollat på film, har inte orkat nått annat, lite för bakis idag.Jobbigt värre,buääää.

Kvällen igår var riktigt rolig annars. Eller ja, förutom när jag skulle åka hem då hände det lite skit.Men det ska vi inte gå in på :).
Japp, igår åkte jag och PJ in till Bongo rätt tidigt, var liksom där vid kvart över sju (det öppnar sju )och det var redan då precis knöka fullt. Men som tur var så hittade vi ett bord som vi kunde sätta oss vid och sätta igång med att dricka. Sen så kom Rob med :) När vi hade vart där ett tag bestämde vi oss sen för att gå till Amor för att hälsa på Carro, Malin,Sandra och Petra, vilket vi gjorde då. Haha fan vad kul det var när vi gick dit, Rob tappa byxorna när han pissade och stod där med sin lilla sjärt i vädret och skrek på PJ efter hjälp, HAHA. Sen så tappade han sin öl med, klant ^^.
På amor var det också rätt fullt, träffade massa folk där bla gamla klasskompisar som typ Lill-Robin, han fyllde 18 igår, den lillen :).
När vi hade vart där ett tag bestämde vi oss för att dra vidare till Waffies och dra ett par shotbrickor och käka chilinötter. Haha han den vakten är så jävla skön; "Brillsnyggingen med kortkort!"
Man kan ju säga som så att shottarna gjorde sitt ^^ Sen på Waffies träffade jag Nicke och Ossy med. Grymt längesedan jag träffade dom, så det var skit kul. När vi hade vart på Waffies ett tag bestämde jag, PJ,Rob och Nicke att vi skulle till centrum och dansa kängdans, var bara Nicke som hade kängor  plus att han försvann sen så det gick inte så bra, haha! :D
Väl inne på centrum beställde PJ en as god drink till oss två och sen gick vi ner till alla grabbarna, dvs David,Rickard,Rasmus,Simon,Sebbe,Max och massa andra. Och så dansade vi som satan. Sen försvann Jonna och Rob och jag var tvungen att va med Simon-taffsarN! FY FAN säger jag bara för den mannen, haha!:D
Som tur var så hittade jag David och Max, och vi bestämde oss för att dra till Waffies igen och dra en öl. Och då träffade jag Emil! :D Så sjukt längesen jag träffade den mannen, var svin kul att träffa han igen och tjöta. Dock var han väl inte i så bra skick om man säger så. . Men men sen ringde PJ och sa att jag skulle möte henne så vi kunde ta nattbussen hem, vilket vi gjorde. Men medans vi väntade på bussen så satt det en as full punkare med en Amstaff där. Och den var så himla osäker och orolig. Så jag vart bara tvungen att prata med honom. Och det visade sig att det var hans kompis hund, men vem fan lämnar bort sin hund till en fullpunkare som inte ens kan stå på benen!? :O
Jag var så arg och jag mådde så dåligt för hundens skull, den hade det inte bra. Det är en ju en sån hund man kommer få läsa om i tidningarna - "KAMPhund attackerade 2 åring", eller dylikt. Men men jag gav killen några goda råd och han verkade lyssna. Men han har nog glömt det tills idag dessvärre.
Uuuh, mår bajs idag. Blev en rätt rejäl krogrunda om man säger så.
Tack för kvällen PJ :) <3

Idag ska jag antingen leka med PJ eller med David och kolla på film. Ska bli najs :)
Men nu ska jag äta nått! POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0