In flames - Only for the weak

Hej alla barn!
Sitter hemma i Mullsjö nu och lyssnar på musik och tar det lungt. Kom hem tidigt idag från Tenhult, vilket är skönt :)
Struntade i ett matteprov jag skulle ha idag i ekvationer, fattade inte ett piss faktiskt, så det var därför. Ska göra det nästa vecka istället :)

Igår hände det grejer på internatet vill jag lova! ;)
Min roomie Becha, var nere i skolans datasal och jag låg på vårat rum med min lilla jycke och kollade på nån kärleksfilm och precis när jag råka slummra till så började det pipa som fan, så jag flög ju upp 3 m över sängen och kollade mig omkring.Tog några sekunder innan jag fattade att det var brandalarmet, så jag tog och kopplade Balder och gick upp på uppevåningen. Kände i hallen att det luktade skumt, så jag tänkte om nån hade bränt sina bröd i rosten, men det var ingen i köket. Precis innan jag gick ut, så kom några ettor uppspringade och frågade;
-hur man stänger man av brandalarmet?
- Det går inte, för det går direkt till brandkåren, vadå är det ni som har satt på det?
- Mhmmm . .
Sen när jag gick ut så var fan halva internatet ute så jag gick och pratade med Ellinor och Sanna och sen kom brandkåren och flickorna fick visa sitt rum. Och det visade sig att dom hade haft massa ljus tända och sådär. Som tur var så hände inget allvarligt. Men dom kommer ju få hosta upp minst 2000:- :D Plus att Micke tog kort och filmade dom med brandkåren, och det ska väl han förmodligen klippa ihop till en liten film så det kommer att visas på skördefesten. Haha! :D
Sen efter allt detta hade hänt, så gjorde jag thé och så låg jag och Becha och kollade på True Romance, det är seriöst den bästa Quentin Tarantion filmen ever. Älskar verkligen den <3
Och seeeen när vi skulle sova, så drabbades jag av ett akutskratt anfall och det smittade ju av sig till Becha och jag överdriver inte när jag säger att vi låg och garva i minst 15-20 minuter, åt ingenting egentligen! :D
Men kul var det och ont i magen fick jag med! ;) HAHA!

Ikväll, så ska det bli lite tacokväll med tjejerna hemma hos Isabelle, om inte bebben som sagt hinner att ploppa ut innan dess som sagt, men jag tycker den kan vänta tills imorgon :)
Sen imorgon blir det nog som sagt lite ölpimplande. Nån också är sugna? :)

Btw, vem hänger med till sägrernas nästa helg? :D Dom Torgny Melins ska spela, dom som sjunger  "Cause Im a dancebander yes Iam!" Kommer bli sånt jävla drag, haha! :D

Bästa låtarna just nu :
In flames - Only for the weak
Slipknot - Before I forget
Foo fighters - The pretender
Charta 77 - Lilla björn, lilla tiger. . . .
bara så ni vet ;)




 He really want's me back.
 But Im not sure anymore, that I want him again . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0