Bandagering!

Hejsan hej!
Sitter i skolan nu och väntar på att få lite kvällsmaut i magen, tror det var äckligt idag dock så det får bli några frallor istället. Inte nyttigt direkt, men gott =)
Idag i skolan har jag bara haft 2 timmars historia och sen 2 timmars djurvård. Helt okej faktiskt! Och på djurvården idag fick vi läsa och lära oss om sårvård och bandagering. Så vet jag hur man ska fixa såren och hur man ska bandagera. Fick öva på både stor och liten hund, mycket svårare att göra det på en liten hund kan jag säga er ^^
Sen efter maten ska jag ta Balder på en promenix och sen ska jag och Becha ha Harry potter maraton, haha! Hon hatar Harry Potter filmerna, medans jag tycker dom är skit bra! Visst, tyck att jag är barnslig. Men jag gillar den sortens filmer, fast dock slår inget Sagan om ringen filmerna :D

Helgen var annars kanoners!
Krogrunda i fredags som ni kunde läsa om. Mycket alkohol och massor av vänner, vilket är nästan det bästa i världen! :D haha.
Och sen i lördags lekte jag och David och Jonna. Hyrde film och käkade och drack lite gotte. Haha det var riktigt kul det med! :D
Sen i söndags var det lite familytime innan jag skulle åka tillbaka hit, till tenhult. Det var trevligt det med : )

I veckan blir det till att åka in till stan imorgon och fixa saker. Mullsjö på onsdag, måste ju till klubben, torsdag blir det plugg och fredag blir det nog till att kanske ta nån liten öl på bongo, jag har visserligen inte råd. Men en liten öl kan man ju ha råd med! ;)

Meeeen nu ska jag käka mat! :D

Kommentarer
Postat av: PJ

Du har råd med en öl, vi ska ha party-time :D

2008-09-30 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0