Ännu en fin höstdag.

Hej på er!
Sitter och lyssnar på social distortion, Mike Ness är en riktigt bra sångare och jävligt snygg dessutom! ^^
Ja, idag har det verkligen vart ännu en fin höstdag! Har kännts som vår nästan för att solen har vart så stark och varm. Jag gillar egentligen inte hösten, men detta vädret kan jag gå med på och färgerna på löven. Så fint nu när träden skiftar i rött,gult och grönt - så färgglatt och fint! Känns nästan som man är med i en tecknad serie, haha!

Men idag så har jag vart rätt duktig faktiskt. Dammsugit och småplockat i hela huset och tvättat två tvättar och sen vart ute på en hyffsat lång promenad med hundarna med, eller alltså jag har ju gått mer med dom med en av svängarna var längre än vanligt.
Sen när jag hade gjort allt det där så bestämde jag mig för att gå upp till Isabelle, Ellie och Hessa. Eftersom vädret var så fint så passade vi på att gå och uträtta några ärenden, eller ja Isabelle då. Så det blev en jäklans lång promenad på köpet, men det var rätt okej ändå. Både Isabelle, Jag och Hessa kan behöva röra på oss lite, och medans vi fick runt halva mullsjö i flera timmar så låg Ellie och sov så lugnt och fint i sin vagn.
När vi tillsist kom hem till Isabelle igen så vaknade lillan till liv och ville äta och byta blöja och så kom Jossan precis med och hälsade på med fina presenter och allt.
Haha, Ellie kan konsten att härma Ice age ungens miner föresten, håller på att dö varje gång av skratt när hon gör det och Jossan lyckades att fånga det på bild med, haha! :D

Idag ringde David med och undrade om jag skulle ut imorgon så vi kunde träffas. Vilket jag tror jag ska tack vare Jonna och hennes påg :) Vi tre är das alkolister for real. Haha snygg mening det blev, svenska, tyska och lite engelska! ^^

Men nu orkar jag inte skriva mer. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0