The candyman can!

Hallå på er gott (gott som i vadå?) folk!
Jag kan inte sova . . . Så jag har tillbringat halva kvällen med att kolla på nya Ugly Betty avsnitt, det är faktiskt riktigt bra!
Men inget slår ju Grey's och Desperate, men det finns inga nya avsnitt att hämta av dom dessvärre, har redan sett alla men men ^^ . . .

Idag har jag bara tränat, vart ute med min hund och sen vart uppe hos Isabelle och hälsat på henne,Ellie och hundarna.
Det var trevligt som vanligt! Vi delar alltid med oss av nytt skvaller, hon skvallarar om the west side people och jag skvallrar om the east side people, om man säger så ;)
Hon hade fått hem Diezel igen, tycker synd om han, behöva flytta fram och tillbaka sådär. Men nu ska dom ju ändå flytta till sitt stora hus i helgen med värsta trädgården så det kommer nog att bli kanon bra för alla parter! :)
Och lilla Ellie, fasiken vad hon har växt sedan jag såg henne sist! Hon är verkligen en liten gounge som ligger och jollrar och ler åt allt man säger typ. Och släpper brakaskitar med för den delen - när man har henne i knät. Haha! :D
Men men. . . Annars finns det inget mer vettigt att skriva om som har hänt under dagen.

Imorgon var det egentligen planerat för utgång, men så blir inte fallet, dels för att ekonomin inte tillåter såhär när det lackas juletider plus att min mage börjar göra ont igen. Så det ska bli mysiskväll med Sill och Kajsa! Men det duger lika bra det! :)
Ska försöka plugga imorgonbitti med ^^

Faaaan vad jag vill tatuera mig igen - SNART!
Ska önska mig en tatuering i julklapp av Morsan och Farsan och förhoppningsvis får jag en :)
Annars får man ju alltid pengar i Julklapp som lätt kan spenderas på en liten tatuering, maha ^^

Ehaaaam . . Ändrade planer inför nästa helg med föresten, blir inget Varberg för min del.
Så om jag är riktigt duktig blir det till att stanna kvar i Tenhult och plugga över helgen, annars så är jag öppen för förslag^^

Men nu ska jag gå och försöka sova tror jag allt!


Här är en Mexikansk Day of the death skull som jag vill ha, så jäklans snygg :)


Fast jag vill ha den mer i denna stilen, framifrån,
och så vill jag ha rosorna i dessa färger och så :)
Nikole Lowe är den som har gjort båda,
hon är så jävla duktig, mer såna damer till världen - tack! :)





P.S The Candyman CAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0