Varberg

Hej alla!
Sitter hemma hos Robin & Johan nu och är väääldigt mätt!
Robin var gullig och beställde hem kinamat till oss två och jävlar sicket bamselass med mat man fick!
Har fan knappt aldrig sett en sån stor portion med mat, haha. . Men men.

Igår då så kom Robin upp till Tenhult vid 17 - tiden och hämtade mig och Balder, så fick han se hur jag bodde och sådär.
Han tyckte de var fint ^^
Sen så åkte vi mot Varberg. Väl framme, så handlade vi mat och sen åkte vi hem till hans och Johans längenhet och fixade mat och jag började grogga. Sen så drack Johan och nån annan as ful kille med. Han hade rynkor i pannan och alvöron.
Haha, jag vart svinfull så klaaart! Men jag drack jäkligt snabbt, så det får jag skylla på! ;)

Idag vet jag inte vad som händer, ska kanske försöka ringa hit Benjamin, om han inte jobbar då.
Btw, så såg jag en as snygg kille idag! Riktigt fräsch skinskalle, med svalor på halsen- mmmmmh! ;)

Imorgon kör Robin tillbaka mig och Balder till Tenhult och sådäringa.
Men men nu ska jag vara social!
TJING!



I've got my mind set on you - all the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0