Talking about revolution

Hej på er folket!
Sitter här i skolan och har pluggat lite faktiskt! Duktigt av mig!
Men ska snart ut med min vovve i det fina vädret vi har, 1 dm snö minst och knappt nån plusgrad, men men!

Dessa dagar har bestått av lite småplugg typ, har inte gjort speciellt alls.
Eller föresten, Balder hittade en liten ugglebebis utanför vårt hus på internatet typ. Såå jäklans söt var den,rörde på huvudet sådär och kollade med sina stora gula ögon och sen flög den :( haha.

Det blir nog Varberg till helgen iallafall, Robin ska komma och hämta mig och Balder på fredag. Så får passa på att plugga alla dessa dagar efter skolan istället :)

Idag så provade vi ut våra studentmössor föresten! Så nu är den beställd! :) Tog ingen direkt överspeciell, men den blev enkel och fin. .Sen beställde jag en guldpenna,2 pack kodisar och en visselpipa med - haha!
Sen idag så var det första övning för luciatåget med, eftersom det bara var 3 killar som ville vara med så fick jag ställa upp på att vara stjärngosse och när vi skulle sjunga var fan jag den som sjöng högst och typ manligast! Så jävla fult och pinsamt, men jag antar att det bara är att bjuda på sig själv! :D Hahah.
Jonna du måste komma och titta på mig i strut och skratta lite så du glömmer ditt illamående ;)

Men men, nu ska jag ut med min vovve och sen plugga lite.
POSS

btw, så har jag kommit på vad mitt ämne till talet till nationella ska handla om.. Stening!
Ska allt väcka upp lite reaktioner! ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahaha! :D skulle aldrig missa det :D

2008-11-25 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0