Jag är duktig

Hej!
Sitter i skolan idag med.
Har pluggat endel idag också, men mer ska det bli. .Har religonsprov imorgon och ska lämna in några instuderingsfrågor om akvaristiken. Men men. .

Skoldagen har annars gått hyffsat fort,började 10.40 med idrott och JAG VAR MED! Sen hade jag mikrobiologi och min lärare sa att vampyrer aldrig har funnits, men han berättade att det skulle kunna finnas vampyrer, bara om dom tog kosttillskott! ;) Haha. .
Sen hade jag 2 timmars historia med. Sen så slutade jag och då passade jag och Johanna på att umgås lite och så fick hundarna leka av sig lite,
Plus att vi bestämde att vi ska gå på balen tillsammans förmodligen, men hon ska vara killen! ;)
Så förförsta gången så kommer jag vara längre än min kavaljer, haha! Men de kommer nog bli naaaaaajs!
Sen har jag städat i mitt rum lite med, så nu är det fint :)

Hmm. . . Hade typ inget mer att skriva förutom;
Im all out of loooooove, Im so lost without you!!! Fan, Air supply kan man aldrig förlyssna sig på ^^






Fan att du måste vara sån bög,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0