. . . .

Jag har inte kunnat sova ett skit i natt. Har bara tänkt hela tiden.
Helvete, vad jag är dum. . Vad trodde jag egentligen? Vad förväntade jag mig egentligen?
Det är ju bara jag som aldrig går vidare. .
Jag vill verkligen, men jag kan inte!
Jag har försökt radera dig ur mitt liv, men du är inskriven överallt, du vill inte försvinna helt enkelt.

Jag är en såndär man ser på filmer, en såndär man hatar, en såndär patetisk människa.
Helvete också.
Jag önskar att någon förstod mig.

Skrattar du åt mig nu?
Jag hade skrattat åt dig och blivit frustrerad om du betedde dig som jag gör nu. .
Varför kan jag aldrig lära mig att allt jag har vart är ett substitut, jag har ju aldrig vart det som jag såg dig som.

Jag kommer nog vara lite off denna veckan, måste . . rensa mina tankar och sådär. Eller vad fan vet jag?
Nått måste jag göra och men jag kommer nog inte orka vara trevlig iallafall.Så ni vet det.

Allt jag kan säga är hej träning och hejdå mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0