Dag 1 avklarad!

Hej på er!
Sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt :)

Idag har jag ju bara vart hemma då, det har vart skit gött! Hade glömt bort hur skönt det är att bara gå runt hemma och ta det lugnt. . Det bästa är att jag kommer vara hemma hela veckan, yeeeaaayyy!
Annars så började jag på tomatsoppa dieten idag, hatar tomatpuré och soppa vanligtvis, men detta gick skit bra att äta.Stark och god :)
Sen har jag tränat med, sprungit 7km och sen kört några övningar på våran träningsmaskin här hemma.
Så första dagen har jag klarat av galant! So far so good ;)

Föresten kan jag rekomendera filmen 300 som jag såg igår. För den som gillar antiken och dess krig villsäga då.
Filmen var jätte bra gjord! Dock var det lite hemskt vid ett tillfälle, men man kunde redan förutspå att det skulle hända så man var beredd på det. Men se den, den är skit bra! :)

Kommentarer
Postat av: PJ

Jag suckar åt ditt renande av socker :P

2008-11-17 @ 19:37:04
Postat av: Jonna

Med dip! Mmmums! :D

2008-11-17 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0