Blue Moon

Hej på er!
Har inte skrivit på en vecka nu, har vart lite upptagen med både det ena och det andra.
Men får väl sammanfatta allt lite kort.

Förra helgen var jag ute med både flickor och pojkar. Jag tror jag hade skit kul, var så jäklans full så jag minns inte så värst mycket.
Dagen efter mådde jag bara skit hela jävla dagen och hade blåmärken över hela kroppen, plus en blåtira. Någon slog mig? :D

Skolan har vart trevlig hela veckan, har haft rätt lite plugg.
Sen i torsdags var ju min klass på kolmården.
Det var så jävla kul och det var en helt fantastisk upplevelse att få klappa vargarna och kolla in deras kroppsspråk.
Sen var det ju en bonus att jag träffa min drömman också, min lilla elefantman! ;)
Så nu blir det till att flytta till Norrköping efter skolan - helt klart!
Ska försöka fixa jobb på kolmården till sommarn och sen försöka bli tillsammans med min lilla elefantman.Hoho! ^^

Idag har jag mest sovit och haft ont i magen - som typ halva veckan. Hatar min mage, fattar inte vad det är med den?
Måste kolla upp det.
Men men . .
Sen så har jag lekt med Kajsa en stund idag med. Vi var ute med hundarna och sen så gick vi till affärn och handla frukt och godis, och så handla hon 3 filmer med.
Så vi kollade på "En amerikansk varulv i London". Alltså jag var skiträdd för den filmen när jag var liten och min gamla barndomskompis David, hade mardrömmar av den filmen i 3 år.
Och allt jag kan säga om den filmen är : HAHAHAHAHAH! :D
Den var så jääääklans B! Men det är rätt kul att se sånna filmer nu i efterhand. Fast ändå förstör det lite den där känslan man hade för den filmen.
Men men, det var kul att se den iallafall! :)

Wopps, snart börjar London Ink!
Måste se det! Det är såååå mycket bättre än Miami Ink och LA Ink, dom suger verkligen balle jämnfört med detta.
Visst de andra är duktiga tatuerare och sådär, men detta är roligare att titta på.
Kolla in det, om ni gillar sånna tatueringsprogram. Visas klockan 23.00 på Discovery chanel, bara så ni vet! :)
 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0