Sömn ?

kHalluuuuuuu!
Sitter här med världens fetaste blåmärke på armen, för att en viss lillasyster jag har bet mig så jävla hårt. Helt runt och blå/brunt,svullet och ömt som fasen. Usch.
Men men .. . 
I dag har jag jobbat som vanligt, bara 4 timmar så det var ju helt okej, men! Ett stort jävla men. Jag har inte kunnat sova på tre nätter på raken och jag överdriver verkligen inte om jag säger att jag max har sovit 3 timmar på dessa tre nätter, det är helt förjävligt! Så idag när jag slutade så laddade jag upp med godis och film, och mysfaktorn var hög. Men tror ni att jag somnade ? Nej då! Jag som alltid kan göra det på eftermiddagarna när jag är trött, men INTE idag.
Jag blir fan galen snart! Tur att jag är ledig imorgon, så jag kan sova ut på morgonen i morgon iallafall.

Haha fan sicket jävla problem man har, sitta och gnälla om sömn. När typ folk på andra sidan av vårat klot svälter och får se sina närmaste bara förtvina och dö pågrund av vattenbrist,sjukdom och svält såklart. Det låter som en klyscha, men det är jävligt hemskt och vi är så jävla bortskämda att det är äckligt!
Men nu hinner jag inte skriva mer om detta, för sex and the city börjar nu.
Men jag kan skriva lite mer om mina tankar angående världens misär, för det har jag mycket tankar om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0