Mike Hunt - Jönköping

Tjeeeeena!
Sitter och rockar sönder till denna helt underbara låt, haha! Fast jag tror den kommer göra alla Jönköpingsbor helt galna när det kommer på krogen.
Men men.
Emma har sovit skit gott i natt med! :D Förutom att jag först drömde om talade-mördar-krokodiler och sen drömde jag nån konstig dröm där typ Jag,Jonna och Isabelle var och festade i stan (issa var inte med barn) och så höll Lars på med den dära jävla EbonyElin, riktigt dramatiska drömmar alltså! ;)

Mjaaaa, idag ska jag jobba vid 15-22.15 med Emelie, har aldrig jobbat med henne innan så vi får väl se hur det går.
Jag tycker hon verkar lite otrevlig, men förhoppningsvis har jag fel :)


Kommentarer
Postat av: Elin

varför har du skriver om mig här :S:S //Elin

2008-09-14 @ 15:31:09
URL: http://ebonyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0