Joe Jackson - Don't wanna be like that

Hejsan hej! Sitter och lyssnar på lite riktig musik nu, det vill säga punk,new wave och SKA. Det är faktiskt dom ända "musikstilarna" som alltid funkar i alla lägen och som man aldrig tröttnar på. FAKTISKT! Japp, i natt har jag inte fått mycket sömn, har kollat på "humor från tv" och sen på animal planet hela natten,kan inte sova om inte familjen eller hundarna är hemma. Jag är sån fegis. Det var jävligt typiskt att källarlampan gick sönder just när jag kom hem från jobbet igår kväll och jag var sådär smått rädd för alla ljuden jag hörde nere från. Men som tur är så kommer Lasse sen senare i eftermiddag, så jag slipper sova själv i natt :P Men jag ska fan lura han på nått sätt och skrämma skiten ur han, så han minsan ska börja tro på "spöken" och shit. :D Yes, om ni inte har sett på Bilddagboken, så ska jag ha kajsas överraskningskväll på torsdag istället, för jag skulle tydligen jobba till 22.15 på onsdag. Men på torsdag ska jag fan i mig vara ledig, för Mattias har verkligen bytt med mig då. Annars kan han fan köra upp sitt glada face i min röv och försöka prata sen :) Uuuuh, måste laga mat och sen hämta lassemaja och sen gå och jobba. ORKAR INTE Jobba! Det är så segt att plocka varor och sitta i kassan. Jag vet att jag iallafall inte vill jobba som kassörska i framtiden iallafall, tacka vet jag att få jobba med djur :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Utlottning av en bloggdesign på min blogg om du är intresserad!?

http://sweetkay.blogg.se/2008/july/utlottning-bloggdesign-1.html#comment

2008-07-22 @ 15:17:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till=)

2008-07-23 @ 06:36:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0