Long long time agooo

Hej på er!
Har inte haft tid eller ork till att skriva här i bloggen, men tänkte passa på att skriva lite kort nu iallafall!

Veckan har gått väääldigt fort! Imorgon är det redan fredag! Och då blire utgång med Linn & Johanna åtmindstånde, och sen förfest med Staffan och Arvid. ^^
Men iallafall, veckan har gått fort och det har vart rätt slappt. Har bara haft ett prov, akvariekemi, tror jag klarade det rätt bra. Sen har jag övat med luciatåget och sen bara dragit runt i skolan typ.
Haha, igår så bakade jag och Linn pepparkakshus till pepparkakshustävlingen, som vi ska ha på julfesten i skolan.
Det blev så jävla faiL eftersom vi var tvugna att baka alla delar själva och sådär! :D Men, vi har nog en liten chans iallafall, eller jag hoppas det ;)

Var hemma och hälsa på familjen idag, var ju faktiskt 2 veckor sedan vi sågs sist. Fick hemmalagad mat, det var fett najs! :D
Dino vart så jäklans glad med, kissade på min hand och grejer ;)

Föresten har jag aldrig hatat och vart så ledsen som jag var i söndags.
Fy fan. Men Jonna, tröstade mig!
Älskar dig min vän,är så glad för att jag har dig! (Jag är gay, jag vet ;))

Neeh, nu orkar jag inte skriva mer.
Ska ut med Balder nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha, gillade du låten eller ? ;D

Älskar dig med och är lika glad som du! <3

Vi är gay tillsammans :D

2008-12-04 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0