Julhelgen och magvärk .

Hej på er, lite i efterskott sådär! :)
Har verkligen inte orkat skriva eller vara inne på datorn,överhuvudtaget. Men nu så sitter jag här :)
Dock ska jag nog ta och kolla på Arkiv X snart, har både säsong 1 & 2 hemma nu. Och det är faktiskt lite bra, även om jag inte gillar alien serier och shit.

Men - Julafton var kanon! Dock fanns det inte så mycket julkänsla i mig men iallafall. .
Kalle var lika bra som vanligt, tomtens julverkstad och de 7 små dvärgarna är helt klart bäst, sitter och skrattar som ett litet kidd varje gång jag ser de! :D
Sen vare Kan du vissla Johanna med.Åååh, vad jag älskar den filmen, har alltid gjort och kommer alltid att göra det! Den är så fin,varm och rolig! :)
Sen åt jag mat med, men jag blir jämt så sjukt mätt av julmat! Alltså man hamnar i fettokoma typ.
Hela familjen spelade singstar med, dock var alla tvugna att ha i sig lite alkohol för att våga, men sen jävlar var vi igång och sjöng på riktigt! Och jävlar i havet var roligt det var - och falskt med för den delen ^^
Ooooch sen öppnade vi paketen och alla blev kanonnöjda inklusive jag :)
Jag fick en ny digitalkamera,ny dvd,ny plattång,nån puma parfym (som faktiskt luktade skit gott),sen fick jag pengar och sådär :)
Efter att alla hade öppnat sina paket så körde vi lite air hockey turnering och sen singstar turnering igen och sen gick jag och la mig :) Trevlig julafton, kärlek till den! <3

På juldagen var det dags för utgång för min och typ 50.000 andra Jönköpingsbor.
Först kom Sara hit, så förfestade vi lite smått och körde singstar, jag vann om och om igen! ;)
Sedan åkte vi in till Bongo och det öppnar vid 19.00 och vi var där 19.30 och det var redan så jääävla knöka fullt! Vi fick fan stå i hallen vid ett litet bord och invänta Kajsa, som tyvärr skulle vara fyllechaffis,det ända positiva med det var att vi fick gratis skjuts hem ;) Sen tillslut öppnade dom APT:n och då vart det lite mer space att röra sig på och man träffade ju fett mycket vänner där. Och Sara drack sin första Appeltíni, dock tyckte hon den smakade äppelskrutt ^^
Sen ringde James och ville att vi skulle dra till Tusen & en natt, vi stod fan i kö i en halvtimme men sen orkade vi inte mer så James och hans sällskap fick gå ut med oss och så drog vi till Ztyle. Det var verkligen FETT med folk där, men det var verkligen skit kul! Träffade kanon mycket folk, både nya och gamla :) OCH HAHAHAHAHHA! Jag fick dansa med en aaaas ful man, som var typ en sån mes som han Fredrik var, han som var med i förra säsongen av Bonde söker fru.Han typ höll fast mig och började dansa och sen började han köra 70 - tals disco moves! Jag trodde jag skulle kollapsa av skratt! :D Det skulle fan ha filmats eftersom han var helt seriös och shit! :D Men men, sen vid typ 2 -tiden drog jag och Silla till Sibylla och käkade fyllmat - deras pommes med grillkrydda och grillade korv is yummyyyyy! ^^ Sen så kom Kajsa och hämtade oss, och hennes två syskon :) Var hemma 4.22 för att vara exakt ^^

När jag vaknade upp igår, på annandagen så var jag fan inte bakis - bara trött! ^^  Drack visserligen typ bara 7 öl och 4 cider. . Men jag gjorde mig iordning rätt snabbt och så kom Kajsa och hennes syrra Jossan och hämtade upp mig och lillsyrran och så åkte vi in till stan för att försöka hitta oss några fynd sådär på mellandagsrean. FUCK vad mycket folk det vaaaaaar och dom var helt galna med för den delen, jävla gamar! Det var så sjukt utplockat, hittade typ inget.
Hittade dock en nyårsklänning, inte en traditionell direkt, men jag gillade den  ^^
Efter 5 timmar på stan så åkte vi hem och det blev till att åka och käka pizza med hela familjen på direkten typ, men de var najs ^^

Men men, nu ska jag kolla på Arkiv X! TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0