I've got a ring on mah fingahhhh!

Hello boys and girls! (för jag vet faktiskt att det är människor av båda könen som läser min blogg).
Men men!

Sitter på Linns rum och har jordens mensvärk.Underbart!
Tänkte skita i skolan totalt idag, men eftersom vi skulle börja på ett nytt avsnitt på historian idag så ville jag inte missa det.Så jag masade iväg till skolan för 2 timmars historia,för att lära mig om Amerikanska Revolutionen,skiiiiit kul! :O
Nej, men historia är intressant faktiskt! Historiemedvetenhet är rätt nyttigt att förstå sig på :)
Egentligen skulle jag ha religon och mikrobiologi snart, men det fick bli att sitta framför datorn istället.Men ska faktiskt börja skriva på mitt tal snart!

Helgen har annars vart alla tiders!
I fredags vart det utgång med Linn och Johanna.Först satt vi och förfestade i vårt hus och sen åkte vi in till favorit Bongo och drack Corona,Cider och 6:or Grönisar - yummie! Vi hade det väldans trevligt, men sen vart det för mycket folk och för varmt typ så vi drog oss vidare till Centrum.
Där började Ling-ling redan må lite kässt, så hon fick vatten medans jag och Johanna söp oss fullare,haha..
Usch, jag hade världens creep efter mig hela kvällen! Han förföljde mig och skämde ut mig inför mina vänner, haha!
Hans glugg mellan tänderna var extreeeeem! Man visste inte om man skulle skratta eller göra mål typ, haha! :D
Stackars sate!
"Jag trodde jag hade halva inne.Hon är så fin! *gråter*"
Nej, men sen på centrum träffade jag tenhultsbönderna Staffan,Arvid,Johan,Jimmy (och hans tjejgangbang ), och dom är alltid lika roliga och söta! Eller ja, alla utan Johan, han är bara en gnutta tragisk.
Annars så var jag rätt mycket med Rickard och hans killkompis André på kvällen, vi dansade som satan!
Och sicken DJ de var där  ;)
Sen när jag och Linn skulle käka på Donken så träffade vi Morsan och Farsan där, det var skit kul! :D´
Och tillslut åkte vi hem och tog oss bakis tabletter och sov.

I lördags tog vi det lugnt och kollade på film med Staffan och Arvid.:)
Först kollade vi på Masjävlar och sen The Mist, killarna vart helt förstöra pga det slutet.
Sen så kom Jimmy och Erik förbi en sväng också.

Och igår så hade Jag,Becha och Linn storstädning i vårt hus. Diskade,dammsög,källsorterade och tvättade - snacka om vuxet och duktigt! :D

I kväll ska jag och Linn förmodligen pynta vårt pepparkakshus till den tävligen.
Mja, det var nog allt jag orkade skriva för den här gången. ^^



Bärs som bärs, det smakar ju lika
Man suger bärs och man blir full och ramlar omkull
Bärs som bärs och tvivelaktig bakgrund
Man tror på Gud och runkar pung och ramlar omkull
Tuborg grön och T-Röd... Sing Hallelujah! Bärs som bärs!

Kommentarer
Postat av: Fröken Hjortsöe

Haha, nää, jag fick ingen tomatsås på, så det blev en båt med bara ost och kött och bea-sås. Så var den bränd också, äckligt :(

2008-12-08 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0