I'll stand by you!

Hej på er!
Gissa vad jag lyssnar på nu. . . Jo, JOHAN PALM! HAHA! :D
Men det är bara för att jag är lat och inte orkar byta musik efter lillasyrran ^^. FAKTISKT! :D

Meeeeen. .  Idag sov jag fan till 11.59, har inte sovit så länge på år och dar känns det som. Men det var skit skönt att få sova ut lite. I love my own bed <3 Bara så ni vet . .
Så idag har jag bara städat mitt rum, kändes som det behövdes röjas där inne nu innan julafton och allt när man ska få besök av släkt och då ska väl alla komma in i ens rum och kolla typ. Men det vart rent iallafall. .
Sen idag så kollade jag och lillasyrran på Twilight och jag säger bara - I'M IN LOVE! Fy satan vilken bra film!
Skådespelarna var jätte bra och storyn var skit bra med! Jag är fan kär i Edward, mitt hjärta bultar för honom just nu! ^^ <3
Har dessvärre inte läst böckerna än, men min storasyster har det och hon sa att böckerna är jätte mycket bättre än filmerna, så jag antar att det var bra att jag såg filmen först. Så jag slapp bli besviken menar jag.. Fast jag hade nog gillat den ändå, har alltid haft en konstig relation till vampyrer, they turns me on! Graaaowr! ^^,
Men ni som inte har sett den och gillar vampyrer - SE DEN! :D

Sen idag efter jobbet så kom morsan hem från Ica/Ljungqvist med värsta stora kartong/paketet och berättade att hon hade funnit 8 kg kaffe. Och gissa vem de var som hade tävlat för henne och svarat på frågorna och skrivit motiveringen?
JO JAG! :D Fan vad jag är bra! Andra gången jag har vart med i sån tävling på affären och andra gången jag har vunnit första pris, första gången vann jag en skit fin ost & kex bricka. . Fan vad jag är bra alltså! :D
Ska börja vara med på alla sånna tävlingar som har i affären nu hädanefter.

Usch, jag har ont i min ena visdomstand, gör svin ont. .Kan knappt tugga nått . . Aj. . Tyck synd om mig!

Någon som vill mysa imorgon med mig, sådär danföre-julafton-mys, ni vet?
Slå en pling eller nått då :)

Nu ska jag ut med min hund, sen ska jag nog bada han ^^
SLASK OCH DASK!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag är också så galet jävla nerkärad i några vampyrer just nu, så jag borde se den och bli det i en till ! Kan inte Lestat komma och bita mig lite haha :D

Mums! Förresten, jag låg och sov innan när du skrev till mig på msn :/

2008-12-23 @ 03:55:40
Postat av: Josefine

Haha, jag vet. Malin är så jävla efterbliven när det gäller filmer! Hon har verkligen missat något, Adam är fan en av de bästa skådespelarna! :)

2008-12-23 @ 14:35:35
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0