I have to make a decision. .

Hej..
Sitter hemma i Mullsjö nu och lyssnar på Tracy Chapman, den kvinnan har gjort ett antal underbara låtar om man säger så, som verkligen inte går att förlyssna sig på :)
Men, idag då så kom Morsan och lillsyrran och hämtade mig,Balder och all min packning i Tenhult - byebye, vi ses om 3 veckor! :) Känns både skönt och lite ledsamt faktiskt.Skönt att slippa skolan men tråkigt att inte få träffa alla roliga människor på ett tag, kommer sakna endel faktiskt ^^.

Igår så var det ju Julfest i skolan föresten, det blev faktiskt himla trevligt!
Satt vid roliga människor och underhållningen var rätt rolig faktiskt, särskilt killarnas parodi på Bonde söker fru! Staffan var klockren som Peter (bögen)! Skrattade så jag höll på att kissa på mig! :D
Dock glömde ju rektorn visa vår film, dom gjorde det ju visserligen sen, men då hade ju typ alla åkt till efterfesten. Men men.
Och sen vart det ju som sagt efterfest då. Åkte dit med Linn,Filippa och Pelle. Det var riktigt trevligt först, men sen vart jag lite småtjurig senare på natten.Insåg att jag var töntig, så jag drog på mig smilet igen :)
Linn vart lite arg om man säger så, har fan aldrig sett henne så galen! :D Men hon hade goda anledningar till det, och jag tyckte verkligen synd om dig, vännen min <3 
Sen när Pelle körde hem oss så var det bara att krypa till sängs med Balder i ett tomt och kallt rum, Becha åkte hem tidigare på kvällen, vilket var tråk, då hade jag ingen att prata med om kvällens alla händelser.

Hade 2 prov idag, ett i Islam och ett i Mikrobiologi. Kunde ju inte nått av dom, så jag beslöt mig för att stanna i sängen. Huvudvärken hjälpte mig inte att gå upp heller om man säger så ;)
Men jag får göra dom på nått omprovstillfälle nästa termin.
Fan, jag har bara en termin kvar i skolan. Det känns så jävla sjukt, har ju gått i skolan sen jag var 6 år liksom! Men det är ju rätt skönt att slippa det med om man säger så. .


Usch, denna dagen har inte vart så bra. Eller stundvis har den vart det, men inte när jag väl bestämde mig.
Det är det absolut värsta beslutet som jag någonsin har tagit, men det är väl som alla säger - det är bäst så, jag vet det innerst jag med. Varje gång jag tänker på det börjar jag storlipa. Jag har aldrig älskat någon så mycket som dig, det ska vara du och jag! Kan inte tänka mig ett liv utan dig, inte så snart iallafall. Det kommer bli en tuff start på det nya året för min del. Extremt jobbigt och ensamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0