Honey and the moon

Hej på er!
Har precis pluggat lite etologi, har prov imorgon i det. Det kommer gå käpp rätt åt helvete, får inte in dom jävla orden i huvudet. De är bajs.
Men men . .

Veckan har rullat på som vanligt,har bara blivit mer medveten om vad jag ligger efter med och bara blivit mer stressad och deprimerad över det hela typ..Not funny,men det är väl mitt eget fel - I guess?
Igår föresten så hyrde jag och Becha nån jätte skabbig skräckis, The Ruins hette den.
Vi gick över till Staffans och deras hus och kollade den med folket i det huset, alla satt och åmade sig för att det var så nasty när dom skärde i sina ben och shit, Men annars satt alla rätt uttråkade,för filmen var rätt käss. .
Men men . .

Längtar hem till Mor och Far, har inte sovit hemma på 3 veckor nu.
Vill ha Mammis mat och längtar efter min sköna säng! :)
Men på fredag får jag åka hem iallafall, ska bli najs som sautan.

nej, jag är på tråk humör. Hade massa att skriva men är tjurig så orkar inte.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecha

Fy fan för filmen vi såg, den var helt klart vidrig...inga växter i vårat rum säger jag bara

2008-12-10 @ 20:07:43
Postat av: vemtrordu.

Nehe, så du längtar inte efter mig. Det ska jag komma ihåg ;o

2008-12-11 @ 13:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0