Hemma in Shitlake city!

Hej på er!
Sitter hemma i Mullsjö nu, så jäklans skönt!
Men jäklar vad snö det var här hemma, om man jämnför med Tenhult då. .
Annars har allt vart sig likt. Dino blev överlycklig av att se mig,sötnosen :).

Idag var det annars luciatåg i skolan då. Fy fan vad sexig jag var som stjärngosse!
Jag och Staffan sjöng högst,bäst och manligast, sa alla, haha!
Annars var det helt klart Johanna som sjöng bäst! Fick rysnigar i hela kroppen när hon sjöng Decembernatts sången. Hon om någon borde ställa upp i Idol! Skulle inte förvåna mig om hon fan hela skiten faktiskt.
Men men . .

Haha, igår så spelade jag och Becha biljard. FY FAN VAD JAG ÄR DÅLIG!
Jag vann typ 1 gång och hon vann 3 gånger eller nått.Så jäkla dåligt! :D
Men hon lovade mig en revanschmatch nästa vecka OCH DEN ser jag fram emot, haha!:D
Sen igår efter kvällsmackan så gick jag över till 21:an och kollade på film med Staffan,Arvid,Johan och hans Olivia.
Vi kollade på Ice Age 2 och sådär.
- "Ibland så kräks jag. . . "
Hahah, bara jag och Staffan som tyckte det var kul ^^

Ikväll blir det nog myskväll med familjen och hundarna. Var ju ett tag sedan man hade det om man säger så, så det ska bli skit najs! :)

Fy fan, kollade på det senaste Grey's Anatomy avsnittet för en stund sedan och jävlar vad bra det var!
Tårarna gjorde sig påminda ett antal gånger, sorligt avsnitt, men annars väldans roligt med. Denny är så jävla rolig i bland :D.

Men nu ska jag kolla på Madagaskar 2! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecha

haha tröttnar du aldrig på att förlora? :P

2008-12-13 @ 20:23:47
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0