Vilken kväll!

Hallå folket!
Sitter och käkar lite chips och lyssnar på Bruce springsteen just nu, måste ha nått ljud på så att jag slipper höra min jävla tinitus som jag fick igår. Yay, helt underbart, hoppas det kommer gå över!
Men men. .
Kvällen igår, var hur jävla kanon som helst!
Det började med att jag gick ner till jonna och förfestade där, drack vin och jonnas extremt jätte goda grogg hon blandade. Sen fick vi skjuts in av Robert till folketspark och så gick vi och tog platser och sådär. Backyard började spela, dom var verkligen skit bra live! Och Dregen var snygg, särskilt utan jackan och tröjan, mmmmh! Hah.
Sen kom James och sen när Backyard hade spelat så gick Jonna, James och Jag till öl-tältet och köpte öl och drack och hade det trevligt.
Under tiden så var det nån eldshow med, det jag såg, såg galet ut.
Sen när vi skulle kolla på Takida så vart min Kamera stulen, inte så kul, fick ju inga bilder. Men jävlar vad bra dom var live.
När dom spelade Reason to cry fick jag sånna rysningar och började nästan lipa för att det var så bra!
Efter att dom slutade spela så stack vi till öltältet igen och då träffade vi Izza, Linnea,Mike och Lollo där och det visade sig att Mike hade fått tag i min kamera. Då vart jag himla glad! :D
Sen så skulle vi på efterfest, men jag orkade inte, var bara så hungrig så jag, Jonna och James skulle åka in till stan, till chicki-mama och käka där och bussen var svin trång, men vi hamna jämte några utbytestudenter från Holland och pratade på som fan med dom! Fan vad James skrattade åt oss, vi kunde inte prata så bra sa han plus att våra frågor var idiotiska, men mest Jonnas! Haha :D
Sen när vi väl kom till stan så behövde vi verkligen kissa, jag hade druckit 1 liter vin, grogg, ett par stora starka och sen cider med,så min blåsa var som sagt rätt full. Så jag satte mig i buskarna vid twin city, haha.
Då måste jag ha tappat min mobil, men som tur var, var det en tjej från Mullsjö som hittade den, så var och hämtade den hemma hos henne idag :)
Men iallafall, kön på chicki-mama var för lång så vi köpte en bamse var istället. Men efter typ 3 bett tappade jag min korv, men inte brödet. Lagom glad jag var då.
Fast jag blev på rätt bra humör när vi kom till busshållsplatsen och vi stod och prata med några roliga utlänningar där och den snuskiga mannen med rakapparaten som var inbyggd i hans mobil. Eller han var väl snuskig?
När bussen kom, så flummade vi bara som fan, jag och Jonna. Jag pratade gotländska utavbara den, och det lät skiit bra! ;)
När jag kom hem så "råkade" jag ringa Lasse, men vi la på rätt snabbt. Minns inte vad vi snacka om, men han stod och gjorde nått med en cykel och ville att jag skulle ringa upp han 10 minuter senare. Men jag somna ^^
Japp, det var kvällen lite snabbt sådär.
Riktigt trevlig kväll alltså! Trevligaste på länge faktiskt :)

Och idag när jag vaknade, mådde inte jag bra ska jag säga er. Är typ fortfarande lite bakis känns det som. Bluh.
Men nu ska jag kolla på film och kanske skriva lite på min uppsatts sen, åker ju till internatet imorgon. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0