Vilket väder!

Hallå hallå!
Sitter och är bara väldigt trött, hade inget att göra heller för den delen så tänkte skriva några rader här.
Idag gick jag upp vid nio och fixade iordning mig själv dundersnabbt, jag och mamma skulle till brukshundsklubben på möte där vid tio. Och vi hann precis, bara det att mamma var på kräftskiva igår, så hennes huvud mådde väl inte så bra. Haha ;)
Men iallafall, vi fick kolla på lite olika hund grenar bland annat lydnad och skydd. Hundarna var jätte duktiga, men jag tyckte den australiska sheparden var bäst. Skit söt och duktig hund :)
Sen så fick vi träffa våra kursledare med, min hette Berit och hon verkade vara skit bra, så jag ser fram emot att jobba med henne nu på onsdagarna.
Sen annars idag så har jag bara packat min bag med lite små skit, åker ju till Tenhult och internatet idag. Bluh, orkar inte. Vill ligga i min säng och sova, inte i den lilla hårda saken. Men Linn kommer ju vara där, så ska vi se om hon ska köpa sin valp :) Sen måste jag och Rebecha fixa iordning lite i vårt rum med, så att det ser mysigt och hemtrevligt ut.
Men ska åka senare, mamma ska skjutsa mig. Så kan vi käka på Donken eller nått med.

Igår var jag bara hemma. Kollade på Spy kids 2 med lillasyrran, men råka somna, för den var ju så bra och verklig, haha.
Men jag vaknade lagom tills Rockstar började, älskar den filmen :D Mark Wahlberg, spelar verkligen skit bra!

Sicket väder vi har fått idag föresten! Riktig sommarvärme! :)
Längtar ner till Varberg idag. Riktigt varbergs väder. Men men Tenhult får duga.
Mjaa, det var väl allt!

Hejs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0