Tröött och uttråkad.

Hejsan hej!
Sitter i skolans datasal nu, skulle bara skriva ut en grej men passade på att skriva här och kolla in alla saker :)
Idag har jag bara fixat lite saker till ett omprov jag har på fredag, sen har jag kollat på film, lekt med josef, sovit, tränat Balder och sen lekt lite med Linns helt bedårande valp som hon fick idag! :D
En as fet och gullig liten Amstaff kille, Balder gillar han väl inte honom för mycket. Men han klarar av han iallafall. :P

Hmm, ska kolla på "tack gode gud" tänkte jag snart och sen gå en sista kvällsrunda med Balder och ringa lite  till Lasse-Maja :) Sen blire att läsa alla Rebechas Nemi tidningar och skratta ihjäl mig som jag gjorde igår, HAHA! :D
Det finns en serie där i som heter Zelda, mer klockren serie får man leta efter, så jävla rolig. Skrattade jag så jag trodde jag skulle dö av syresbrist. Rebecha tyckte nog jag bara var störd :D

Men men, bai bai little children!

Kommentarer
Postat av: Lina Neidestam

Hej, du är min favoritmänniska för att du skriver så fint.

Hälsar tårögt,

Lina som ritar Zelda

2008-11-13 @ 14:34:22
URL: http://linakanritafint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0