Mark Knopfler - Sailing to philadelphia

Jag kanske är väldigt mobbad och speciell, men fan vad jag gillar Mark knopfler. Hans röst och hans gitarr-spelande är ju helt underbart! I just can't get enough!
Ni borde lyssna, för jag kan tänka mig att inte många har gjort det ^^
Men men ..

Idag har jag verkligen mått piss! Har nog både att göra med bakfylla och nån mer sjukdom, har verkligen mått så bajsdåligt att jag var tvungen att sjukanmäla mig idag. Kände att jag verkligen inte kunde sitta och vara trevlig när jag hade spytt halva morgonen och så. Usch, jag skulle fan suttit i kassan nu. Riktigt glad att jag sjukanmälde mig.
Kan ju skriva lite om gårdagen, började helt vanligt med fint väder och allt. Så Mammi,Pappi,Erica och jag lämnade hundarna hemma ett slag och så åkte vi till gravsjö och badade. Det var as varmt i vattnet, plus på stranden så hitta vi värsta ormskinet. Någon trevlig och bamse stor huggorm måste legat där och ömsat all night long. Tur att inte Jossan såg det eller kajsa. Haha.
Efter vi hade badat så bestämde vi oss för att åka till Karls krog och käka mat, jag beställde en stor stark och deras kycklingfilé, så jäävla gott var det. Men bara för att jag tog en öl blev jag så grymt sugen på att festa. Men iallafall, efter maten så åkte familjen förbi Nattis och Björn och så gullade jag lite med Nova, sötare unge får man leta efter :D
Hon är fan skit smart och duktig för att bara vara ett och ett halvt år.
Sen när vi åkte hem så bestämde kajsa och jag att vi skulle va, först kom hon till mig och ville kolla film, men jag var fortfarande sugen på att festa så jag tog en vinare och så gick vi upp till henne och så fixade hon iordning sig och så drack vi vin, hade ett litet tequila och jägermeister race och spelade nått spel och dansade till SKA musik. Sen efter ett par timmar så gick vi ner till Kalles och beställde varsin storstark och satte oss ute och hade det trevligt. Sen kom typ massa folk och satte sig vi oss och vi käkade bananasplit och drack öl. Jag tror det var trevligt, men jag blev så jävla full så jag minns fan ingenting. Jag bråkade tydligen med Lars och sen spydde jag på hemvägen med, haha. Fan jag måste vart jävligt jobbig, men men skitsamma. Haha ^^
Så som sagt, jag mådde kasst i morse. Men det var inte bakfylla och ångest utan jag tror jag är lite vanligt sjuk med, för jag mår fan fortfarande kasst.

Men nu ska jag ut med min hund en liten sväng och sen kolla på tv =)
Baibai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0