La Tenhulta for real!

Me and Julio down by the schoolyard.

Hallå hej på er.
Sitter och lyssnar på Simon och Garfunkel, ena riktigt bra musiker det där.
Är swein trött med för den delen.Har haft fullt upp både igår och idag, men det kommer det bli imorgon med.

Igår då, så packade jag lite hastigt och sen åkte hela familjen inklusive hundarna in till stan för att handla lite.
Köpte bara en nosgrimma och ett ben till Balder och sen en självuppblåsbar dubbelmadrass. Tacka gud för nosgrimmor säger jag, visst hunden ser ut som en blodtörstig pitbull, men jävlar vad fint han går! :D
Sen när alla hade handlat det dom skulle ha, så åkte vi in till Tenhult och så släppte familjen av mig hemma hos Linn och så var jag där ett tag medans jag väntade på Naimi.
Sen när väl hon kom så gick jag ner till hennes lilla lya och fixade sängen och sen gick hon,jag och Linn till affären och handlade lite mat.
Sen gick vi tillbaka och käkade och var lite med Emil. Sen myste jag och Naimi uppe på hennes loft och kollade på massa vänner avsnitt,fantiserade om svenska läraren och sen sov vi.
Idag gick jag upp 8.37 och gjorde mig iordning och åt. Väckte Naimi 9.10 så hon kunde fixa iordning sig.
Sen gick vi och lämnade Ballen i hundstallet och sen träffade vi Ida,sara och Mickis och så Linda då.Eftersom alla är på praktik nu, var vi bara så få.
Sen när vi hade pratat med Linda så fixade vi lite saker i skolan uppe hos Torbjörn och sen hos Ann Awes, vilket kändes bra att få gjort.
Sen handlade vi mat och så fick jag göra lite veggmat. Haha, såg riktigt nasty ut, men smakade helt okej. Så jag ska bli Naimis personliga kock nu ;)
Sen kollade vi på vänner och var ute och lekte med Balder, sen kom mamma och hämtade oss för vi båda skulle hem idag och göra lite saker, men vi ska dit imorgon igen. Efter jag har gjort lite saker ;)
Sen på onsdag så ska vi båda först till Ann och sen ska jag flytta in i mitt rum. Jag ska dela rum med en annan klasskompis på internatatet, men kommer ändå bara vara hos Naimi :P
Mjaaa, så ser dom närmsta dagarna ut iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0