Hello Benjamin :)

Hejsan hej!
Sitter här och lyssnar på Melpo Mene, ååh I löveee them! :)

Idag har jag jobbat, 17-22.15. Mitt sista pass för den här sommaren. Fast nu vet man ju inte om Karin kommer och ringa och be om hjälp iofs.
Men jag kan ju säga som såhär, detta passet var riktigt hemskt! Är ju så jäkla sjuk rent ut sagt, bihålsinflamation-38,9 graders feber-halsont och väärldens ondaste slemhosta. Plus att den ena kassan var sönder, så fick sitta vid den andra cp-kassan idag. Vilket gjorde det hela ännu värre.
Sofie ville byta med mig imorgon, så att jag skulle gå 15-22.15, det är goa pengar. Men jag kommer aldrig att klara det.
Men jag fick min lön idag iallafall, en jävligt go lön om man säger så. Så nu kan mamma shoppa ordentligt! ^^,

Imorgon är det ju mullsjö marknad med. Måste bara kika förbi nån timme imorgon, för att det är tradition :)
Sen måste jag packa imorgon med, inför flytten. Förmodligen blir det internatet, annars en lägenhet med Naimi. Men som sagt, förmodligen internatet.
Så Mullsjö kommer inte se skymten av mig så mycket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0