Hej fröken groda!

Dear diary!
Idag mår jag bajs. Alltså jag menar verkligen bajs. Jag mår lika bra som lukten av diareé liksom.
I morse bestämde jag mig för att basta för att få bort min förkyldning, jag vill bli frisk nu. Nu när jag ska flytta och nu när skolan börjar och nu när Balders kurs på brukshundsskolan börjar.
Efter att jag hade bastat mådde jag jätte mycket bättre och jag blev verkligen glad. Men sedan timme efter timme, så har jag bara börjat må sämre och sämre. Jag kommer säkert få jordens jävla bihålsinflamation, hurra!
Nej, detta är inte kul.
Och jag ska jobba imorgon med. Bara 5 timmar och det är kvällspasset med, så jag ska nog klara mig. Sista gången med. Najs :)

Igår fick Balder sin spruta av någon konstig veterinär. Någon ny. Han hade blåa jätte tjocka strumpor med stjärnformat halkskydd under. Visste inte att sånna strumpor tillverkades i vuxen storlekar.
Mamma och jag höll på att skratta ihjäl oss när vi såg det iallafall! :D
- Är han översexuell? :O
- Mhhah,mhhm,hihi. ..


Nu ska jag ut med min hund, sen ska jag fortsätta att kolla på as gamla avsnitt av vänner & fiender och vita lögner som jag hittade inspelat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0