Förtidig höstdepression ?

Hejsan.
Sitter och lyssnar på musik och har tagit mig lite tid att sitta framför datorn. Orkar fan inte det så mycket nu för tiden, bara för att man har jobbat endel och när man väl inte jobbar vill man leka med sina vänner.
Plus att det inte är kul längre heller för den delen. Man får ju inte den dära msn-kicken man fick innan,när man kunde skriva timtals med samma kille och var helt i extas,haha.

Men men, har jobbat idag och ska jobba imorgon igen. Och med Lotta, joy! Slita häcken av mig.
Men är ledig på torsdag :)

Usch, jag har verkligen drappats av en förtidig höstdepression, hatar det. Jag känner verkligen inte för nått. Tänker på massa skit hela tiden och blir bara deprimerad av allt. Men förhoppningsvis slipper jag det den snart iallafall.
För jag hatar att må såhär...

Idag när jag och Silla var på Ica, så träffade vi Rickard som gick i samma klass som mig på högstadiet. Fan vad han hade förändrats, en riktig hunk nästan :D
Det känns fan som om det var i går vi slutade nian, meeen det var fan 2 år sedan nu. Det är sjukt. Har gått i skolan och tillbringat typ 12 år av mitt liv framför skolbänken och nu är det bara 1 år kvar. Haha, kan fan inte fatta det, det är ju helt jävla sjukt!

Längtar tills jag får min lön iallafall, så jag kan åka till veterinären med Balder och ge han en hormonspruta.
Har bestömt att han ska bli kemiskt kastrerad, nu till en början och så får vi se vad som händer. Om han börjar förändra sitt beteende och blir trevligare, mindre stressad och mindre osäker så kommer jag se till att han blir kastrerad for real. No balls at all for Mr.Ballen. Om jag inte har sett några förändringar på 6 månader, ja. . . Ja, då måste jag se till att han får en annan spruta. Fy fan. Så jag hoppas verkligen att han kommer att klara detta! Jag vill verkligen inte förlora honom, för alla förstår nog hur jävla hårt jag skulle ta det, jag kommer verkligen inte att ha det lätt isåfall.
Så hoppas med mig både för hans och för min skull att det ska gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0