sometimes life is boring,


Hellahej!

Sitter och dricker kaffe i min ensamhet här.
Lucas är på dagis, Harry sover efter en rask morgonpromenix och Helma sover som en stock hon med efter att ha vart ute hela natten(!!!?). Jävla katt, hon höll mig sömnlös, oroade mig så för henne, haha. Trodde aldrig jag skulle göra det.?

Nämen hon brukar aldrig vara ute så sent om kvällarna, hon kommer liksom alltid in när det börjar mörkna och bli kallt. Men inte igår som sagt, och jag bara såg hur hon antingen blev sönderfuckad av den fula hanen som stryker runt här och låg och led i en buske eller hur hon hade blivit överkörd eller typ fastnat i pollackernas renoveringsobjekt här på gatan..Jaja, hon kom in i morse när Johan skulle till jobb iallafall och hon har sovit sen dess, så de måste ha vart en hård natt!

Jag har typ inget att göra idag...Gjorde allt igår typ.
Bakade bullar, städade huset, planerade veckans matsedel (japp, jag kör på det från mån-fre här hemma. Är inne på 7:e veckan nu och de funkar greeeeat. Idag blire Hawai-kassler med ris ^^), veckohandlade och lagade middag samt lunch till idag.
Måste tvätta, men tvättstugan är upptagen såatteja.. Finns inte så mycket att göra idag.. Eller jag får nog ta och "plugga" lite!
Ska läsa en liten hemlig kurs, den verkar intressant, så ja det får jag nog ägna förmiddagen åt :)

Ciao!
 
Hade glömt bort hur jäkla söt & go hon var när hon var liten!
Nu är hon bara go typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0