long time no see,

Hej.
Jag suger på att uppdatera, jag vet det.
Men jag har fullt upp här hemma, fast ändå inte. Tror det är orken till att skriva som inte finns där egentligen.
Fast ändå så ligger jag varje kväll och tänker att "IMORRN, ja då ska jag skriva", men som sagt så blir det inte.

Livet flyter på iallafall..Deppigt att det är höst,fast ändå ganska så mysigt när man kan sitta inne med tända ljus och en kopp thé när man hör hur det blåser och regnar ute.

Ska skriva ett inlägg om Lucas snart, om hans vardag och alla hans framsteg. Mycket har börjat hända nu minsann. Mammas stora kille!

Nu ska jag städa, sen ska jag ut på stan och ta en lunch med Jennie.

Catch ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0