yesterme yesteryou yesterday,

Halla godkväll!

Har krypit ner i sängen & ska strax sova, ska ju upp i tid imorgon och lämna lillfisen på dagis.
Dessutom är jag lite seg sen igår även om jag sov till HALV TVÅ idag!!? Tog igen flera månaders förlorad sömn antar jag ;)

Igår efter att jag hade skrivit det förra inlägget så somna jag, like a stock! Så när jag väl vakna var jag seg och orkade inte fixa tapas så Johan fick köpa pizza till oss och kycklingsallad till Carro. Sen så gjorde vi oss iordning och så drack jag och syrrorna vino och kollade på Pluras kök innan vi stack ner till stan. Vi gick till James och drack billig öl och lyssnade på bra musik. Sen på något sätt så hamnade vi på köttmarknaden - Harrys. Men vi hade kul där ändå! Fast alla gubbar kastade sig efter oss som gamar ^^
Vi ramlade hem vid tre snåret och käkade lite nattamaut innan vi gick och la oss.

Kort & gott en riktigt bra lördagskväll med mina söstrar med andra ord :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0