TGIF,

Hej på er mina små nyfikna läsare!

För er som har missat så är de fredag idag, och jag har sett fram emot denna fredan lite extra.
Dels för att vi ska vara barnlediga, lucky ska vara hos momo & moffa, men även för att sara & bobby kommer hit idag. Vi ska till wild west och sånt där trevligt, yeehaaa! :)

Har iallafall hunnit med att städa lyan, tvätta en tvätt, fixat min cpcykel som kedjan hoppar på och handlat lite.
Så ska bara ner till stan och handla lite drickbart osså!

Bra fredag med andra ord!
nu ska jag hämta tvätten & sen pysa till stan.
tjing!!



En liten bild på mig och mina syskon från förra helgen. Ser ni nån likhet mellan oss? De gör iaf inte jag^^
Ganska så fantastiskt för mina päron att de har fått tre så olika individer :)

Kommentarer
Postat av: Erica

på jobbet så våg dom inte vem som var vem utav dig och mig, haha! Enligt dom är vi aslika ;)

2012-10-12 @ 17:07:54
URL: http://ericaaxell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0