tisdag,

Efter en orolig natt så är det nu tisdag förmiddag/lunch.
Lucas valde att slå upp de blå klockan 6.30 och har idag visat att han kan smacka samtidigt som han plutar med munnen. GULLE!
Nu käkar han lunch och strax ska vi bege oss mot veterinären så Harry kan få sig en liten vaccination.
Hade inte kattens transportbur vart så tung och jag hade gått så hade jag tagit med henne med, men det får vänta någon vecka tills jag har bilen :)

Annars blir det bara en lugn dag här hemma. Ska visserligen hem till Polki och Lina & magen på en fika, så då lär man få passa upp på huliganen. Men annars så blir det en lugn tisdag.
Är ju inte så bra väder, så då är det inte kul att vara ute. Men men, det är skönt att ta det lite lugnt i bland också :)

Nu ska jag också äta lite!
TJING!


Jag och skrutt en blåsig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0