new shoes,

Lucas har vart i stort behov av nya tygskor men jag har inte hittat några som passar bra.
Men igår när det var hans födelsedag och allt så gav jag mig ut på jakt efter dom perfekta små skorna igen.
Och visst hittade jag ett par underbara små skossor på dinsko som PASSADE, lite förstora till och med :)

Lucas har ju väldigt breda och stora fötter samt långa tår, så det är som sagt lite svårt att hitta skor till honom, men dessa passade BRA och har ni pojkar med liknande fötter så kolla in dessa små blå converse liknande tygskor. Dom är dessutom jättelätta att trä på! :)
149:- pix!

När jag ändå var i shoppingfarten så fick jag också ett par skor.
Ett par virkade ballerina :) Eftersom jag är tjejen med sveriges värsta tåbira så behöver jag en öppen sko på sommaren annars dödar jag alla med min fotsvett så fort jag tar av mig skorna.
Hoppas att dessa kommer att lufta lite iallafall ;)
Textilsko
Blue suede shoes                         

  

Ballerina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0