fredag,

Hejhej hallå bloggen!

Försöker hålla Lucas vaken genom att muta honom, visar barbapapa för honom och så får han äta aprikoser och lite hjärtchips (såna som smälter i munnen ni vet, han älskar dom efter att ha fått smaka, eller ja, stulit såna hemma hos Lina & Polki. Och jaaa, klaga på bara alla överdrivna moralföräldrar, han har fått 4 chips som jag har brytit i småbitar. Inget skadligt anser jag :))
Vi ska iallafall åka bil strax, vilket han hatar att göra längre sträckor. Men är han trött så somnar han iallafall!
Vi ska åka och lämna Lucas för en helg hemma hos hans Morfar, Mormor & mostrar. Ska möta upp min pappa och lillasyster i Värnamo och äta lite mat på gyllenemåsen och sen får Lucas & Harry åka med dom hem medan jag och Johan ska styra kosan mot Ge-kås!
Bra deal! ;)

Så vår barnfria helg kommer innehålla lite shopping (mkt t.om.?), bakning, städning och litta mys!
Mina föräldrars helg kommer innehålla jakt på klåfingrig huligan, så jag oroar mig inte för att dom kommer att bli sysslolösa ;) Lucas föräldrafria helg kommer nog innehålla bus och 70.000 pussar samt lite åkning i morfars mustanger kanske?
Ja, vi får se! Jag tror vi alla kommer att ha det mysigt iallafall :)


En 2½ månad gammal Lucas samma dag som vi flyttade till Halmstad tillsammans med hans fina Mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0