facts about me,

Lite sanningar om mig;

* Finns det något djur i hela världen som skrämmer mig allra mest så är det bläckfiskar.
* Jag tror på något slags liv efter döden, och att man kan komma och kika till sina efterlevande när man själv är död.
* Jag har ett väldigt stort samvete, även om det inte alltid märks ( En gång kallade jag min pappa för peddo i ren ilska efter ett bråk, efteråt hade jag så dåligt samvete att jag grät en hel natt typ. Eller en annan gång så råkade jag trycka in en penna under min lillasysters öga, inget hände mer än att hon började lipa. Men oj vad jag mådde dåligt för det. m.m...)
*
Jag har väldigt svårt att leva i nuet, tänker alltid bakåt eller framåt i tiden istället.
* Jag är en hopplös romantiker, blir kär i kärleken liksom. Vare sig jag ser ett gammalt par pussas på en parkbänk eller en riktigt bra kärlekscen på film, så smälter mitt hjärta.
* Jag ser Balders död som ett stort misslyckande från min sida, jag klandrar mig själv för det.
* Jag anser att om inte en kille gillar öl, så är han omanlig.
* Jag brukar gå in på birthday.se för att se när kändisar fyller år och vart dom bor, haha.
* Jag är en facebook snokare.
* Jag har förändrats sedan jag fick barn, har blivit vääldigt känslig.
* Jag har tinitus efter att ha gått på flertal spelningar utan att ha använt öronproppar. Efter ett par öl bryr man sig inte om det, utan tycker att det förstör ljudet och själva känslan liksom.
* Jag ogillar att köra bil när Lucas sitter i bilen eftersom att jag lätt kan börja tänka på annat än att just köra bil. Då tycker jag mer om att sitta jämte och leka körskolelärare, haha!
* Jag gillar muskelbilar och vill gärna äga en egen.
* Jag älskar att fika, är en riktig lattemamma!
* Jag hatar att ringa till folk jag inte känner.
* Jag gillar kors, gamla biblar, ikoner osv.
* Jag är väldigt dålig på detaljer när det gäller bak, pyssel, inredning osv.
* Jag är väldigt omtänksam som person.
* Jag blir arg på skitsnack. Finns nästan inget värre än när någon låtsas som ingenting ena sekunden medan den i nästa sticker kniven i ryggen på dig med en massa skitsnack. Säg det du vill ha sagt rakt ut istället för att gå bakom ryggen med det!
* Jag drömmer om att föda upp hundar en vacker dag, men då ska jag bo i ett stort hus (gärna en bit ut på landet) och ha massa tid och passion för det.
* Jag vill bo där min barndomsvän Elin bodde när vi var små,i en stor gul herrgård med vita knutar, på landet med en mjölkbonde som granne och med bara 15 minuters bilkörning in till stan. Vilken idyll!
* Jag blir så ARG när jag ser gravida röka eller stå på ett högljutt dansgolv.Väx upp och ta ditt ansvar som vuxen människa och MAMMA!?
* Jag är väldigt negativ som person (tur att jag har johan som är positiv) ;)
* När jag går på en offentlig toalett måste jag ALLTID riva av en meter av pappret, eftersom jag tänker att det är fullt med bakterier på det från andra människor (och det vill ju inte jag gnida in min muffla med).
* Jag är hemmakär och tycker om att vara hemma och mysa, fast samtidigt blir jag väldigt fort uttråkad och måste hitta på något, några gånger i månaden.
* Jag avskyr när folk skriver om sina problem på facebook. Face you're problems, don't facebook them!
* Älskar att duscha längeeee.

Nu orkar jag inte skriva mer, för nu ska jag laga köttgryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0