onsdak,

Är världens segaste kvinna just nu.
Hade lätt kunnat ta mig en lur nu, men sitter här för att hejda mig.
Kommer aldrig kunna somna i natt annars!

Idag har jag haft tvättstugan - tråkigt.
Sen var min faster här och lånade med sig Harry så han fick ut och springa av sig en sväng med deras lille Basse bus, mycket uppskattat från både mig och Harry!
Sen kom hon och Palle upp och fikade en snabbis innan jag och Lucas tvättade upp det sista.
Efter det gick vi ut och gungade och därefter gick vi på stan. Eftersom att det härliga vädret gjorde mig på så bra humör så fick Lucas present av sin mami :) Han fick en bok (det är halva rea priset på böcker på Åhléns dessutom är det 20% på barnkläder just nu, just so you know ;)) och sen så fick han en jumpsuit från kappahl.
Och eftersom det var så fint väder så satte vi oss på stora torg och åt glass och kollade på alla pippi's och bara mös i solskenet (precis som resten av halmstads lediga befolkning gjorde) :)

Väl hemma har lilleman vart på ett extremt dåligt humör, helt otröstlig och tjurig har han vart!
Nu sover han iallafall, jag tvivlar att det är för natten, men vi får se.

Nu ska jag vika tvätt och sen är det tv dax, mästerkockarna och sen mitt älskade greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0