Kommentarer,

Johan klämde ur sig två kommentarer som jag sent kommer att glömma.

Den första var när han stod i köket. Jag tvingade nämligen honom batt laga mat igår eftersom jag fick ett sånt migrän anfall efter att jag & Lucas hade vart hemma hos Annie & Selma. Vilket förövrigt var jättemysigt, och barnen var såå himla söta ihop, för dom lekte och kommunicerade med varandra som bara den! Sötnosar!
Men iallafall, så när vi kom hem var jag tvungen att ställa mig i duschen och duscha med släckt lampa för att huvudvärken skulle avta.
När jag väl kom ur duschen kände jag att det luktade lite bränt och sen när jag kom ut till köket kläckte Johan ut sig:
- Jaha Johan, vad har vi lärt oss idag?
Att prommes kan brinna!

Hahahah! :D
Det var faktiskt väldigt roligt, för det var kaos i köket med flera saker på spisen och en skrikande Lucas som drog i hans ben och dessutom låg det några stackars kremerade pommes i en form.

SEN, den andra kommentaren kläckte han i slutet av första avsnittet på Grey's.
Jag satt och lipade som en gris när hon från adoptionsbyrån kom med Zola hem till Meredith och Derek och Meredith sa:
- Derek, that's our child!
Åååh, jag tyckte det var sååå rörande (blivit  väldigt känslig med barn sedan jag fick barn själv), men iallafall, jag grät och snyftade och så säger Johan (han är inte rasist):
- Nej men oj, fick dom en liten schimpans!
Han förstörde verkligen hela mitt grey's moment,allt för att retas med mig, pucko! :D

Jaja...
Nu eftermiddagsvilar Lucas, så ska passa på att laga mat.
Och sen ska jag dammsuga.
Just so you know.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0