gnäll,

Snorig och hängig unge är lika med tjurig unge. Som inte kan göra något utan mamma.

Trots allt snor så sov han bra i natt. Han somnade strax efter sju men vaknade vid halv tio eftersom han inte kunde andas, men efter en jävla kamp som inkluderade nässpray och nässug så somnade han och jag en timme senare. Sen sov han fram till halv åtta.
Dock vaknade han på fel sida. Han är arg som ett bi idag, han har absolut noll tålamod.

Håller på att ladda ner mumindalen, så får vi se om det gör honom något gladare (hans favvo Rasmus Nalle hittar jag inte någonstans :().
Om han piggar på sig sen efter mumin och lite förmiddagsvila så får det bli en långpromenad i det sköna vädret. Helt underbart väder ute idag!

Jaja, nu ska jag ta hand om min surpelle!


Här var han liten och glad iallafall!<3 (strunta i mitt horseface)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0