förmiddags mys,

Tjingeling!

Nu sover lilleman som en stock (andra dagen som det har gått som en dans att lägga honom inför hans förmiddagsvila) och jag passar på att slappa framför tha computaaaaah!

Vinkade av coolingarna Tora & Viggo för en stund sedan som har vart här och förmiddagsfikat en sväng, jättemysigt!
Förövrigt är det så komiskt att jag och Tora tycker om samma saker (vi är båda döskalle och leopardkåta samt gillar lite sådär gamla saker som man kan hitta på loppis & dylikt) det visade sig iallafall den här gången att vi har likadana kistor, örhängen och att våra söner har likadana skor och mössor ^^

Killarna lekte väl inte direkt, utan envisades mest om att dom skulle ha exakt samma saker hela tiden, och det där med att dela med sig har dom aldrig hört talas om ;)
Lek blev det i mellan Helmer och Viggo istället, Viggo skulle minsan jaga katten runt halva lägenheten och jag uppskattade det lika mycket som hitler den andre (en trött kisse är det bästa, då slipper jag oroa mig för mina gardiner och blommor).
Jag och Tora sörplade istället kaffe och tjötade på som vanligt och jag njöt av att få höra om hennes och hennes mans semester UTAN barn. Drömde mig bort och längtade efter en liknande resa.
Jag tror att man behöver vara "bara ett par" ibland och inte alltid mamma och pappa :)

Planer för resten av dagen är öppna, hade hoppats på bättre väder så man hade kunnat vara ute.
Meeen, vi får väl se vad som händer!

Nu ska jag diska en sväng iallafall!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

tack för idag vännen!

Snart tycker jag att du och jag ska ta en loppis-lördag utan barn! Vad säger du om det? ;)



pöss!

2012-03-22 @ 20:35:24
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0