lugn,

Fattar fan ingenting av nya blogg, det var först nu som jag fatta hur man kunde skriva ett snabbinlägg, haha!

Jaja.. Nu njuter jag av lugnet framför tv:n iallafall. Lucas har vart svårsövd idag, men nu blev det tyst där inne, så nu sover alla utom jag. Kollar på kniven mot strupen och ska strax sätta på det senaste avsnittet av true blood :)

Idag har dagen rullat förbi i ett ganska så lugnt tempo, är fortfarande inte helt kry (jävla yrsel, illamående och matthet) så det har inte gjorts så mycket.
Har iallafall hunnit med att hämta tillbaka min mobil, lämnade in den för att batteriet blir asvarmt när den laddas och den luktar bränt, och att den dessutom höll på att få frispel fram och tillbaka. Dom har bytt mikrofon och högtalare samt uppdaterat den, hmmm? Hoppas på att den kommer hålla sig frisk nu ett tag iallafall. Gick till stora torg och delade på en mjukglass med Lucas & Harry och sen har jag besökt stranden med alla mina grabbar efter att Johan kom hem från jobbet.

Lucas sprang direkt ut till havet så fort vi kom till stranden, han skulle minsan bada! Han slängde sig vattnet och jagade Harry och svalde saltvatten och hade det dökul tills jag tyckte det var dags för honom att gå upp. Då förvandlades den söta, glada lilla ungen till en vild älgkalv - helt galen med andra ord! :D
Trots att vi fick med oss 100 kg sand hem så var det skönt att få både hunden och barnet rastat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0