In sickness and health,

Har mått som ett sprängt rövhål i en veckas tid nu.
Var helt matt och konstant trött och haft yrsel från helvetet.
Har inte orkat göra någonting, knappt se efter Lucas. Så kass har jag vart!

Men idag är det lite bättre, TACK OCH LOV!
Tog en kestine (efter råd från mamma om att det kanske är allergi) och jag tror det har hjälpt en aning faktiskt!
Har visserligen vart trött idag med (Lucas sa god morgon kl 04 idag så det beror ju säkert på det) men jag har knappt vart yr och har orkat med att städa och fixa lite här hemma idag.

Hoppas nu på att det ska bli helt bra igen, finns fan inget värre än att vara så slö i hela kroppen.
Jag känner mig så värdelös när Johan får göra "allt" och jag bara går hemma och inte orkar lyfta ett finger, fast visserligen fick vi ju en Emil i Lönneberga i bebis upplaga, så jag har ju att göra. Men ni fattar vad jag menar ändå..

Nu blir det en promenad med lilla familjen och en sväng ner till ankorna så lilleman blir glad.
Sen ska vi fortsätta tvätta med, feels good to be back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0